بهترین روش ها برای طراحی مخزن اسید

سه شنبه 1 تير 1400
8:58
محمد

مخزن اسید یک راه حل کاربردی در صنعت میباشد. اسید میتواند یک ماده شیمیایی مشکل برای ذخیره سازی باشد. اسید در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، سنگین است ، میتواند گاز سمی یا قابل اشتعال ایجاد کند و میتواند پوست را بسوزاند. یک محلول ذخیره سازی هوشمند برای اسید باید با یک طراحی مخزن کاملاً فکر شده شروع شود - نه فقط از مواد مخزن بلکه از کل سیستم ذخیره سازی و همه اجزای سازنده.

مخزن اسید

تفکر در مورد طراحی کل مخزن ذخیره سازی در جلو به شما کمک میکند تا از کارمندان ، محیط و سرمایه گذاری خود محافظت کنید. برای توصیه های ما در مورد مواد مناسب ، پیکربندی و استانداردهای مناسب ذخیره سازی اسید ، به ادامه مطلب مراجعه کنید .

بهترین ماده مخزن برای ساخت مخزن اسید

ما پلی اتیلن اختصاصی تولید کرده ایم که ماده ذخیره ایده آل مخزن اسید را ایجاد میکند. مخازن پلی اتیلن متصل به هم (XLPE) تحمل بار بی نظیری را ارائه میدهند که بیش از وزن سنگین ماده شیمیایی قابل تحمل است.

پیوند مولکولی XLPE ، همراه با یک دیواره مخزن ضخیم ، مقاومت ساختاری لازم را فراهم میکند. این امر به ویژه در یک سوم پایین مخزن ، جایی که بالاترین سطح تنش حلقه ای متمرکز است ، بسیار مهم است.

پیکربندی مخزن اسید

هنگام ذخیره اسید ، مهار ثانویه توصیه میشود. اگر مخزن ذخیره شما نشت کند ، مهار ثانویه میتواند نشت را قبل از ایجاد خطر برای کارکنان یا تأسیسات ، تصرف کند.

مخزن ضد اسید

اگر از قبل ساختار مهار ثانویه ای ندارید ، راه حل SAFE-Tank® ما یک انتخاب هوشمندانه است. SAFE-Tank یک سیستم مخزن درون مخزن است که دارای محفظه ثانویه داخلی است. این یک روش فضائی و مقرون به صرفه است که احتمال نشت اسید به محیط اطراف و یا تماس با آب را بسیار کاهش میدهد (که این امر میتواند منجر به آئروسل اسید سمی یا انفجار احتمالی شود).

سیستم های SAFE-Tank® همچنین میتوانند با OR-1000 ™ ساخته شوند ، سیستم مخزنی که یک لایه اضافی برای محافظت در برابر اکسیداسیون تهاجمی مواد شیمیایی ایجاد میکند.

اندازه های اسید مخزن

اسید یک ماده شیمیایی بسیار سنگین است که فشار زیادی را بر روی مخروطی ذخیره میکند . بنابراین ، فقط مقدار مشخصی را میتوان با خیال راحت در یک مخزن ذخیره کرد. اگر شما در حال ذخیره سازی غلظت اسید 93٪ یا بیشتر، حداکثر اندازه مخزن اسید شما میتوانید بدون استفاده از ENGINEERI نانوگرم R eview 4000 گالن است. اگر به ذخیره سازی بزرگتری نیاز دارید ، توصیه میکنیم مواد شیمیایی را به چندین قهوهای مایل به زرد کوچک تقسیم کنید . اگر یک 4400_safe_tank_final (1) .jpgمخزن شروع به نشت کند یا اگر با مخزن تصادف کند ، هنوز مخازن دیگری سالم خواهید بود.

این یک راه حل معمول در صنعت معدن ، به ویژه در معادن کوچکتر است. آنها غالباً از چهار یا پنج مخزن 12000 گالنی استفاده میكنند كه پشت به پشت كار میكنند. مخازن از طریق سیستم لوله کشی به هر دستگاه متصل میشوند و شیرها را در صورت لزوم خاموش و روشن میکنند. از منظر ایمنی ، هر مخزن از مخازن دیگر جدا میشود ، بنابراین اگر یک مخزن از بین برود یا آسیب ببیند ، نشت کمتری داشته و بیشتر مواد شیمیایی حفظ میشود.

گواهینامه های NSF-61 برای ذخیره سازی اسید

مخازن پلی پردازش دارای استاندارد NSF / ANSI-61 استاندارد تا غلظت 98٪ اسید هستند. تنها شرکتی است که دارای سیستم مخزن ذخیره سازی مواد شیمیایی کامل است و دارای استاندارد NSF / ANSI استاندارد 61. کلیه سیستم های مخزن اسید برای ذخیره سازی شیمیایی ، OR-1000 and و اتصالات مرتبط با این مشخصات دقیق است.

ذخیره اسید که میتوانید به آن وابسته باشید

برخی از تولیدکنندگان مخازن ذخیره سازی مایل به تهیه مخزن اسید خطی 12000 گالنی هستند. شرکت های دیگر مخازن فایبرگلاس بزرگ نصب میکنند ، زیرا مشتری ممکن است بخواهد یک واگن اسید را در دست داشته باشد. ما به مشتریانی که مخازن اسید فایبرگلاس را امتحان کرده اند کمک کرده ایم. آنها در یک لحظه کوتاه 40000 گالن اسید از دست دادند. آنها یک درس پرهزینه آموختند و به مخازن پلی اتیلن با اتصال متقاطع کوچکتر روی آوردند.

1000 مخزن ایمن با قفسه پمپ (1) .jpg

تحت شرایط خاص ، شما ممکن است بتوانید با خیال راحت از مخازن بزرگتر استفاده کنید ، اما قبل از هرگونه تعهد باید با مهندسان ما صحبت کنید. ما میتوانیم به شما کمک کنیم در برنامه های خود برای ذخیره سازی اسید فکر کنید و سیستمی را طراحی کنید که نیاز شما را برآورده کند.

فناوری هایی را برای اطمینان از ذخیره ایمن اسید توسعه داده است. ما در طول 30 سال گذشته یاد گرفته ایم که چه عواملی برای ایمن سازی مشتریان ما موثر است.



[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مخزن اسید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]